Tråkigt och händelselöst inlägg. Bara så du vet.

2009-09-09 | 22:00:11

Bloggen går på sparlåga de dagar jag känner mig sjukt tråkig och händelselös. Bara så ni vet.

Jag och Marcusen sitter och tittar på "Idol". De bästa avsnitten är ju de nu i början när det är en massa nya människor och röster och låtar hela tiden. Sedan blir det ju ganska tråkigt, samma samma varje vecka. Jag har dessutom hunnit dammsuga och städa hamsterns bur. Nu förstår ni kanske varför jag inte känner mig riktigt lika rolig som superbloggerskorna som kan berätta om hur de ska ut och partajja ikväll eller hur de ska klä sig på den ascooooola MTV-festen i helgen. I wish.

Vi har köpt en spikmatta och den ska jag däremot prova. Nu direkt tror jag för Marcus säger att han bara MÅSTE se sporten. Såklart.


Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0