Festivalala

2010-08-14 | 01:08:50



Kvällen har spenderats, tro det eller ej, i Hässleholm. Där har vi hängt på Graffiti café, ätit festivalpäror, druckit öl och lyssnat på live-musik. Mycket trevligt.

På sista tåget från Hässleholm till Malmö kan uppenbarligen allt hända. Slagsmål på perrongen, klättring på bagagehyllor, drinkmixande vid litet utfällbart bord, slagsmål igen, tärningsspel kombinerat med "sanning eller konka".. Jag tror jag börjat bli för gammal för sånt här, mitt huvud gör ont och jag vill sova.


Kommentarer
Postat av: emms - bloggen du ska ta med tequila & en nypa salt

De är precis såhär ungdomslivet ska se ut en natt efter festival :)

2010-08-16 @ 13:52:40
URL: http://capisce.blogg.se/

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0