Höstens it-jacka?

2010-08-16 | 23:19:34



Ända sedan jag såg "In Bruges" för ett par veckor sedan har jag funderat över var jag borde leta för att hitta en likadan jacka som Chloë i filmen hade på sig. En skitsnygg, brun skinnjacka i aviator-stil med fuskpälskrage. Lite för stor, lite för manlig men åh så snygg!
Idag fick jag så ett mail från Cosmopolitan som talade om för mig att just denna typ av jacka är höstens "it-jacka" och ger mig tips om var jag kan få tag i tio olika jackor i samma stil. Man skulle kunna tro att någon tipsat dem! Jag gillar den från Jofama. Dock hade den gärna fått vara brun istället. Och någon tusenlapp billigare såklart..

Bildkälla.


Kommentarer
Postat av: emms - bloggen du ska ta med tequila & en nypa salt

sv; va så lite så, kollat din blogg några dagar men kände att jag va tvungen o komentera :D

2010-08-17 @ 02:40:44
URL: http://capisce.blogg.se/

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0