Så mycket bättre!

2010-12-12 | 22:18:18


Åååh, nu är "Så mycket bättre" slut för den här säsongen. Vad ska jag nu ha som tv-godis? Jag har i och för sig inte sett sista avsnittet än, jag brukar alltid "spara" det till lite senare i veckan för att belöna mig själv med någon kväll när jag känner att jag varit extra duktig. Jag ser redan fram emot nästa säsong, men samtidigt har ju bra program en tendens att inte bli riktigt lika bra när de fortsätter i en andra säsong. Eller tredje eller fjärde för den delen. Och med nya artister kan det ju aldrig bli samma sak.. Jag får väl köpa första säsongen på någon box och se den om och om igen istället. Haha, surtanten har talat!

Bildkälla.

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0