Biobiobio

2010-02-24 | 16:08:36



Igår beställde jag äntligen biljetter till "Alice i underlandet" i 3D. Inte till premiärdagen dock, för då fanns det inga bra platser kvar. Jag har bara varit på 3D-bio en gång tidigare och då satt vi allra längst fram, så den här gången var jag aningen petigare med platsvalet. Jag fick bjuda Marcus på biljetten också för annars vägrade han följa med. Men men, det kan det vara värt. Mysigt!

Igår var vi också på bio. Vi såg "Shutter Island" med Leonardo DiCaprio i huvudrollen. Den var riktigt bra, men inte på det sätt jag förväntat mig och jag kan inte helt bestämma mig för om jag gillar det eller inte. Men definitivt en bra twist. Värd att se.


Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0