"Alice in Wonderland" eller "ännu mera film"

2010-02-18 | 23:46:06

Alice in Wonderland

En annan film jag längtar efter att kunna rusa till biosalongen och se är "Alice in Wonderland". När jag och Sofia var i USA i november hade de redan posters uppe överallt. Färgglada, psykadeliska, helgalna bilder. Nu har jag sett att OPI har släppt en serie nagellack inspirerade av filmen och Urban Decay har gjort en "book of shadows" - en ask med deras populäraste ögonskuggor i miniformat och med nya "wonderland"-namn. Så jag blev också lite inspirerad och knåpade ihop ett litet Alice-kollage med fina vårkläder. Jag gillar speciellt skorna från Vivienne Westwood med ett lacksigill frampå och halsbandet från Zoe and Morgan med ett hänge med en "Rabbit in a hat". Om man ändå hade varit lite rik..

PS: Sitter och tittar på "Almost Famous" och insåg precis att det är Zooey Deschanel som spelar den rebelliska storasyrran. Och Anna Paquin, Sookie i "True blood" spelar groupie. Jag har också upptäckt att Jason Lee är sjukt lik Ryan Reynolds. Nej, nu får det vara nog med filmsnack. Och därmed basta!


Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0