Forever ever ever forever ever ever

2010-06-17 | 11:06:25

Jag veeet att alla har sett den här videon tusen gånger, men jag kan nog se den tusen gånger till för jag tycker den är så fin! Plus att jag tycker det är ett väldigt roligt sätt att göra ett ganska spänt tillfälle lite mer avslappnat och personligt. Nu såhär i bröllopstider och allting..



Nu ska jag bege mig in mot stan och träffa Jannie och det ska bli så roligt såå! Jag vet inte hur länge sedan det var vi sågs sist, men hon har hunnit med en ordentligt lång tur till Indien emellan iaf och vi har nog mycket att prata om skulle jag tro.


Kommentarer
Postat av: jocke

Haha... jag har då aldrig sett den innan. Om jag, i ett annat liv, bestämmer mig för att gifta mig ska det bli i stil med det här.

2010-06-17 @ 14:17:07
URL: http://vagabondwannabe.blogg.se/

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0