90-tals nostalgi

2010-03-31 | 15:15:41



Jag sitter på soffan och latar mig. Efter en heldag på jobb igår, 10-21 och inventering, är det väldigt skönt att inte behöva göra någonting alls. Så en bok, lite musik, tv och internet är dagens sällskap. Mer behövs inte.

Igår när jag och Sofia stod på barnavdelningen och förberedde inför kvällens inventering genom att sortera och packa fempack kalsonger, vantar och strumpor i backar började vi helt otippat sjunga på "Gråt inte Dracula". Jag tror att de flesta födda på 80-talet inte har kunnat missa den om de inte haft föräldrar som av någon anledning bojkottat Bollibompa. Och inte var det svårt att hitta den på youtube heller. Så nu kan jag dela med mig till alla. Varsågoda.

Jag bjuder dessutom på en annan favorit som bara är så gullig att man smälter.



Kommentarer
Postat av: Hanna

ÅH!!! Shit! "Elisabeth" kan jag fortfarande utantill :D

2010-03-31 @ 18:18:19
URL: http://cactussa.blogg.se/

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0