Två veckor i ett inlägg

2010-03-10 | 01:19:31

Sofia påminde mig idag om att jag inte skrivit i bloggen på alldeles för länge. Detta, gott folk, skulle kanske många ta som ett tecken på att jag inte har något att berätta - men inte då! Tvärtom har jag haft alldeles för mycket kul för mig och inte riktigt kunnat bestämma mig för vilket som skulle vara roligast att skriva om.

Jag har hunnit med besök i Helsingör och promenad på Kronborgs slott med Sofia, Sara and our american friend Nick. Sedan vin och middag i gamla hemstaden följt av party party med min mamma. En och annan hemlis lyckades vi minsann klämma ur henne på småtimmarna ska ni veta! Jag har också hunnit baka alldeles egna semlor med mitt semmel-crew (ja, jag har ett sånt) och luncha på Hilton med Mathias, som jag tydligen inte träffat på ett helt år. Hur gick det till?
Jag och Marcusen har varit på IKEA för lite vårshopping och sedan har jag pyntat och fejjat i lägenheten, så nu ser här riktigt skapligt ut. Vi har också hunnit ha "bytardag", tjejerna och jag, där vi bytte saker med varandra. Jag blev mest av med saker och det passade mig perfekt. Och så har jag och Alicja varit på bio och sett "Alice i underlandet", för Marcus gav mer än gärna bort sin biljett. Underbar! 
Helgen som gick mådde jag inte helt bra, för i fredags fyllde Blondie år och vi tänkte festa lite försiktigt. Riktigt så blev det inte. Det slutade istället med dans uppe på högtalare och alldeles för många GT. Sedan var jag tvungen att jobba hela helgen också. Inte lika roligt. 
Dessutom har jag hunnit få en sprillans ny liten pyssling eller brylling - ett nästkusinbarn helt enkelt. Spännande!

Så tro för all del inte att jag inte har något liv.

Jag slänger in lite bildbevis också:

Mys i Helsingör

   Semmelbak Semla med mjölk - mums!

 


Kommentarer
Postat av: mamie

Va!! Men oj! Herregud! Vad har jag nu sagt?? Ångest!!

2010-03-10 @ 10:05:52
Postat av: Ambivalenta

Haha, oroa dig inte Mamie lilla ;)

2010-03-10 @ 18:12:25
URL: http://ambivalenta.blogg.se/

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0