Min fantastiska födelsedagshelg

2010-05-25 | 23:38:34

Min födelsedagshelg var helt underbar!

I fredags tog jag en liten shoppingrunda och hittade den perfekta klänningen till sommarens studentfester och partyn. Helt vit är den så den kommer bli super till den bruna färg jag planerar att mina ben ska ha om en månad eller så. Om inte naturligt så får jag ta mej tusan fuska.
Sedan gick jag hem och latade mig en stund innan det var dags att göra sig i ordning för att gå ut och käka med älsklingen på Friday´s. Trodde jag. När vi kom dit var nämligen alla där. Ett helt långbord fullt med vänner satt där och väntade på mig, jippi! Sedan åt vi och drack och fortsatte festen hem till oss och sedan ut. Såå trevligt!

I lördags tittade vi på hockey hemma hos Johan (fast jag spenderade minst två tredjedelar av matchen med att sitta och prata i telefon i solen) och sedan fixade var och en fram mat och möttes upp igen i Johans trädgård för lite grillning. När vi kom tillbaka hade grabbarna riggat upp tv:n så att vi kunde sitta ute och käka samtidigt som vi tittade på fotboll. En hel del tv-spelande blev det också innan vi cyklade hem i dimman vid tretiden på natten. Mys!

I söndags spelades det fotboll och sedan hade jag och älsklingen myskväll. Helgen har känts väldigt lång och avslappnande. Skönt. Och dessutom kan jag känna mig duktig för jag var ute och sprang inte mindre än fyra gånger förra veckan. Duktig Sandra!



   

   

  


Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0