Ge mig vår ge mig sol ge mig träd ge mig duschtvål som luktar hallon!

2010-05-25 | 01:46:40

Nu har jag hjälpt till att plantera ett träd i Indien eller Brasilien genom att handla lite hudprodukter från Yves Rocher. Man kan nämligen välja det som premie när man beställer via deras hemsida. Dessutom beställde jag en ekologisk duschgelé med hallon, för ska man slösa på vatten kan man ju faktiskt likagärna göra det med lite miljömedvetenhet. Sådeså.

Jag längtar efter sommaren och därför köpte jag såklart en massa grejer som jag tror ska locka hit solen nu på en gång. Sololja, after-sun, läppglans och bodylotion i somriga, fruktiga dofter och färger. Av någon anledning har jag inbillat mig hela våren att om man bara ser till att använda våriga kläder och hoppas hoppas hoppas så ska solen komma fortare. Än så länge har det väl funkat sådär, men det har iaf bidragit med att jag blivit lite gladare och soligare i sinnet. Och förra veckans makeover med ny frisyr har också hjälpt kan jag tala om! Bild på frillan kommer snarast, så fort jag lyckas få till en som känns bra.

Nä, nu ska jag sova.


Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0