Gagafierad?

2010-11-21 | 21:24:31

För övrigt var Lady Gaga precis så bra som jag trott. Har aldrig varit något stort fan tidigare utan tyckte mest att det kunde vara spännande att gå på konserten eftersom jag hört att de är häftiga - but I am impressed and inspired I´ll tell ya! Jag skulle kunna göra en mycket målande beskrivning av hur grymt det var, men jag väljer att istället bara säga: pretty genious! Och så kan jag länka till en sida med en massa recensioner som säger det bättre än jag skulle göra. Jag menar, en person som kan göra en sån här video bjuder nog på en pretty crazy show:


Igår kände jag mig sprängfull av inspiration och energi och åkte efter att ha jobbat några timmar vidare till Helsingborg för att göra en plåtning ihop med en gammal vän. Och jäklar vad bra det blev! Jag är så nöjd och hoppas på att få ett smakprov snaart som jag kan visa upp!

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0