Första bilden av Paris!

2010-10-23 | 14:29:48

...kommer uppifrån! Var inte riktigt snabb nog så fick inte med hela stan, men det här tycker jag kan duga så länge. Jag sov hela vägen på flyget och vaknade inte förrän vi var på väg ner över Paris. Sedan har jag letat mig fram till tåg och metro och lyckades faktiskt hitta hotellet direkt, trots en aningen otydlig karta utan gatunamn. Nu har jag precis installerat mig på mitt pyttelilla hotellrum och så klart var det första jag gjorde att utnyttja deras gratis internetuppkoppling på rummet och uppdatera bloggen och facebook. Ja jag säger då det, den moderna världens teknologi är underbar! Men nu är det nog dags att hitta något att äta, för jag har inte varken druckit eller tuggat i mig något sedan klockan 6 i morse och nu börjar det kännas lite för tomt i magen. A tout alors!

Kommentarer
Postat av: Frida H

Ha nu riktigt kul!!



Kram

2010-10-24 @ 00:25:45
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0