Faktiskt!

2010-10-31 | 20:19:42

Om mitt andra jag, som är lite mindre latmaskigt, kunde prata förstånd med mig just nu skulle hon säga: "men Sandra, nu har du ju faktiskt inte gjort något vettigt på flera timmar, nu får du faktiskt sätta igång med det där racer-pluggandet innan du blir trött och somnar!"
Då skulle jag svara att jag har ju faktiskt gjort jättemycket bra saker! T.ex har jag diskat - två gånger, lagat middag och kokat te - även det minst två gånger, uppdaterat min facebook-status, hittat roliga videoklipp på youtube, läst i alla fall fyra bloggar (Alicja´s, Hanna´s, Frida´s och såklart Spiderchick´s) och komponerat ihop minst fyra blogg-inlägg! Jätteduktigt ju!
Nä, nu får jag faktiskt skärpa mig.

Kommentarer
Postat av: Frida H

Du är faktiskt duktig, faktiskt! :)

2010-11-01 @ 14:43:58
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0