Vinterjacka sökes!

2010-10-13 | 18:36:13

Jag är på vinterjacke-jakt! Jag letar och letar men blir aldrig nöjd. Och med tanke på att jag haft samma vinterkappa i alldeles för många år så är det kanske på tiden att jag hittar en ny. Jag har helt enkelt svårt för att hitta tjocka jackor som jag trivs med. Däremot är jag jätteduktig på att hitta fina vår/höstjackor och sedan gå och frysa lite väl långt in på vintersäsongen. Så. Igår sprang jag på en underbar jacka under vår lilla promenad i Helsingborg. Titta vilken fin!
Den är från Marc by Marc Jacobs och kostar en sisådär lagom 2900 kronor på Spirit. Gah! Men. Den finns även på Shopbop där den är aningen billigare, och om knappt två veckor ska jag ju faktiskt åka till Paris, så därför ska jag avvakta lite och hålla ögonen öppna. Paris är ju faktiskt "the fashion-capital of Europe", som Marcus så snyggt uttryckte det när jag frågade honom om råd..

Kommentarer
Postat av: Frida H

Hej!

Visste inte du hade en blogg, du är nu tillagd via bloglovin hos mig! :)

Tack för kommentaren! Klart vi kan ta en liten catch up. Kommer nog befinna mig mer i Malmö än innan, då karln jag kollat in nu utgår ifrån Malmö (hans bror bor där och det är där han bor när han är på besök), men är ifrån Norrland någonstans.



Kram

2010-10-13 @ 20:56:51
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0