Fixa svartvita bilder

2011-04-30 | 14:17:00

Innan jag åkte hit startade jag ett projekt som förmodligen kommer ta hela sommaren: att scanna in mormor och morfars stora fotosamling på datorn. Sedan försökte jag mig även på att lära mig hur man fixar till bilderna lite. Ta bort gamla revor och skador och lyfta fram bilder som blivit suddiga med tiden. Kan inte så mycket om retuschering sedan innan, men det var riktigt roligt och jag tycker nog att det blev ganska bra för att vara första försöket faktiskt. Eller vad säger ni?

Före.

Efter.

  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: M E R E I

    - Hoppas du får en bra valborg :)!

    2011-04-30 @ 16:51:20
    URL: http://dajeroma.blogg.se/

    Lämna en hälsning:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0