Möhippan!

2011-02-21 | 23:38:48


Så, i fredags var det dags för överrasknings-möhippa för Sofia. Eftersom hon är i åttonde månaden kändes det inte riktigt lämpligt att spela femkamp eller laserdome eller för den delen skicka ut henne på stan för att samla kyssar och andra pinsamheter, så istället fick det bli en mys-hippa. Det enda hon vi sste var att hon och jag skulle hitta på något mysigt, men exakt vad var en överraskning. När vi möttes på Espresso House var Nick, hennes blivande make, också där så efter en stund kom Christian, Sofias bror och plockade upp honom för lite svensexa. Surprise! Sedan tog jag med mig Sofia på en liten promenad till ett spa där hennes mamma och faster och ett par tjejer till väntade och överraskade henne. Sofia fick en mysig chokladbehandling med choklad-peeling, choklad-bubbel-bad och massage med choklad-olja, medan vi andra fick ostbricka och pysslade lite med ett fotoalbum till vår "Bride To Be". Efter det fick hon håret tvättat och stylat och sedan begav vi oss vidare mot "Cafe 14" där ännu några tjejer väntade för att överraska med mat och mys och presenter. Jag hade lyckats få tag i en blandad kompott av tjejkompisar till Sofia, allt från gymnasiekompisar som hon inte träffat på flera år till tjejerna från jobb och bästa Kristianstads/Malmö-tjejerna. En riktigt mysig kväll som jag hoppas betydde mycket för vår blivande fru Sasso!

Kommentarer
Postat av: Frida H

Vad kul det lät!

Och hon hade nog det superbra!!

2011-02-28 @ 15:05:04
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0