Oplanerad lat och lagom

2011-02-02 | 23:55:00

Så vad gjorde jag då med denna helt oplanerat lediga dag? Tja, jag städade och gick igenom lite saker hemma, tog tag i sådant som jag aldrig "har tid med" annars skulle man kunna kalla det. Sedan har jag tagit en massa bilder på random stuff i vårt hem för att prova nya kameran, som redan kommit (yesyesyes!) och så gick vi på hockey och såg Malmö vinna över Tingsryd med 5 - 0. Efter det har vi slappat framför tv:n med vars en GI-smoothie som Marcus snällt mixtrade ihop, en påse ostbågar och X-men. Mycket lagom lat och ledig dag med andra ord.


När jag kom hem hittade jag dessutom en paket med böcker i brevlådan, så nu finns det inga fler ursäkter.

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0