Mera mys på Möllan åt folket!

2011-02-24 | 11:28:57

Jag bekämpar kylan så gott jag kan. Igår kväll med mina tjejer och myskväll på Möllan. Först hängde vi lite på UMAS eftersom Yasemin skulle göra en forskningsundersökning om hörsel. Under tiden satt jag och Alicja i väntrummet och läste skvallertidningar. Inte helt fel måste jag säga, det är ju i väntrummet man helst hänger när man är på sjukan. Sedan gick vi till Möllan och Green Mango där vi åt mumsig thaimat och skrattade tills vi grät. Jag hade redan ätit så istället tog jag dubbel portion efterrätt; först en mangosmoothie medan tjejerna åt huvudrätt och sedan thaifrukter med glass till efterrätt. Mums! Härligt att bara kunna sitta och umgås kvällen innan en tenta, utan att känna stress och oro. Om två timmar är det dags, wish me luck!

Efterrätt nummer ett.

Yasemin försöker sig på att se farlig ut..

Ny fin kamera.

Efterrätt nummer två. Mums!

  • bloglovin

  • Kommentarer

    Lämna en hälsning:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0