Canon 1000D - my new baby

2011-01-28 | 14:57:06


Jag har äntligen beställt min systemkamera! Wiii! Och nu är jag lite sådär som ett barn på julafton som hoppas att tomten ska komma snart! Kan inte vänta 1-3 vardagar, jag vill ha den NU!
Det blev till slut en Canon EOS 1000D. Jag läste runt lite på olika jämförelse-sajter och det verkar vara en bra nybörjarkamera. Dessutom fick man två olika objektiv som man kan leka med. Inte helt fel. Det känns extra bra att det är allt mitt extrajobbande i december som gjort det möjligt och då känner man sig lite extra duktig på något vis.. Snart ska jag förpesta min närhet med tusen foto-frågor och konstanta kamerablixtar - ingen kommer undan!

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0