Ojsan!

2011-01-25 | 08:03:00

Ojsan, jag blev visst kvar i Helsingborg en natt till.. Igår kväll träffade jag tjejerna och vi kunde inte riktigt slita oss i tid. Helt plötsligt var klockan ett. Men oj så trevligt! Plockmat och skitsnack hela kvällen, precis som in the good old days. Nu ska jag alldeles snart hoppa på ett tåg tillbaks till Malmö och äta lite lyxfrulle med skruttan Sofia och hennes stora bebismage och sedan är det full rulle som gäller hela dagen! Marcus mamma fyller nämligen jämnt och det ska firas ordentligt som det sig bör. Redan klockan två ska vi ses på Årstiderna för middag och sedan tror jag inte vi är hemma förrän någon gång mitt i natta. Jag vet nästan vad jag ska ha på mig.. Gah!

Kommentarer
Postat av: Frida H

Nämen, gud vad trevligt!

2011-01-25 @ 21:39:14
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0