Regardez le petit bourdon!

2011-01-21 | 23:10:19

Marie Antoinette - summer


Kan man annat än älska "Marie Antoinette"? Kakor, klänningar, skor och rockmusik - kan det bli bättre? Dessutom älskar jag scenerna då hon rymmer ut till sin lilla stuga på landet och matar höns och plockar ägg, dricker alldeles varm, färsk mjölk och klappar det gulligaste lilla får jag någonsin sett. Och bjuder dit sina vänner på riktiga trädgårdsfester i stora tält kompletta med kristallkronor och ljus i silverkandelabrar. Efter att ha suttit och tittat på de här bilderna önskar jag bara att våren ska komma riktigt snart och att sommaren blir riktigt lång. Längtar!

Kommentarer
Postat av: Frida H

Jag är sugen på att köra en Marie Antoinette picknick.

2011-01-22 @ 14:38:03
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0