Inget spännande idag - jag är för trött!

2011-01-26 | 23:26:13

Idag hade jag tänkt ta en lååång sovmorgon efter gårdagens 50-års fest. Vi träffades redan klockan två för lunch på "Årstiderna" och sedan flödade champagnen och vinet fram till klockan ett på natten, då vi som sista personer begav oss hemåt. Då behöver man lite sovmorgon.
Klockan 8:15 ringer min mobil. Det är chefen. "En av tjejerna har blivit sjuk, kan du jobba? Det räcker om du kommer in vid elva." Jahapp, så var det med den sömnen. Sedan har jag rea-fyndat lite, myst med tacos och "Dum, dummare" med Jimmie och Nathalie, och så Marcusen så klart, och nu är jag fullständigt slut! Så sorry, men idag blir det inga spännande bilder eller kreativa inlägg, för nu ska jag sova!

Kommentarer
Postat av: Frida H

Vart jobbar du?

2011-01-28 @ 19:54:42
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0