Dagens: plugg och jobb

2011-01-31 | 11:47:58


Varför är det alltid som tråkigast att plugga när man måste? Jag bytte redovisningsdag för att se om böckerna kommer idag. Då hinner jag förhoppningsvis titta igenom en av dem tills i morgon. Hoppas hoppas. Annars får jag slänga ihop något lite löst av vad han snackar om på föreläsningarna. Dock har han en tendens att dra ut på allting han pratar om, så att en enda liten förklaring kan ta tio minuter helt i onödan. Kanske borde göra likadant själv på redovisningen, då är det ju inga som helst problem att få ihop det. Dock föredrar jag att ha något vettigt att säga när jag ska prata inför folk..

Dessutom ska jag jobba idag. För första gången på en vecka. Ska faktiskt bli riktigt skönt att vara lite bland folk och så klart att träffa tjejerna på jobb. Kul!

Bildlänk.

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0