Mot Italien!

2011-03-04 | 11:07:28


Jaaaa! I dag bär det av mot Italien och skidåkning i en hel vecka! Klockan två beger vi oss mot Köpenhamn för vidare färd med tåg och sedan buss sista biten. I morgon mitt på dagen är vi framme. Packningen är (nästan) färdig och jag har kommit fram till att jag kommer ha alldeles för många väskor hängande över mina två stackars armar; en stor ryggsäck, en liten till tågresan, en styck kameraväska och en handväska. Som tur är ska vi inte gå speciellt långa sträckor.. Som ni kanske förstår kan det därför bli lite si och sådär med uppdateringen här på bloggen, jag vet ju inte hur det ser ut med internet där nere förutom att jag redan vet att vi inte kommer ha det i lägenheten där vi ska bo. Alltså dags att bekämpa internetberoendet.. Kan bli spännande. Ååå, jag längtar redan tills vi kommer fram!

  • bloglovin

  • Kommentarer

    Lämna en hälsning:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0