Buy a ticket - never return

2011-03-02 | 01:18:59


En styck resa bokad - solen here I come! Jag planerar en massa kul resor i vår och sommar. Först Livigno i Italien och skidåkning i en vecka, avfärd fredag, woho! Och idag är ännu en resa bokad. I slutet av april åker jag med Marcus mamma, syster och mormor ner till Gran Canaria och hälsar på deras morbror Peter och solar, badar, äter gott och har det bra. Längtar redan! Sedan planerar jag för NY-resan med Sofia och Nick och deras snart födda bebis i sommar och så ska jag förhoppningsvis hinna med en runda till Cypern och hälsa på Zara. Så nu måste jag verkligen jobba en massa extra och tjäna massa pengar så att jag kan betala för mig..

  • bloglovin

  • Kommentarer

    Lämna en hälsning:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0