Full rulle = hemma with a bang!

2011-05-07 | 12:49:46

Igår var det full rulle och därför inget bloggande. Först inhopp för Sabina på jobb, för hennes lille kille hade blivit lite sjuk. Sedan träffade jag Sofia, Nick och deras lille Jamie och vi gick en runda på stan. Tro det eller ej men jag lyckades låta bli att handla en endaste liten grej. Duktig tjej! Sedan hade jag myskväll med Marcusen. Vi latade oss mest på soffan och tittade på film. Först "Twilight" och sedan "A Guy Thing" som praktiskt nog gick på tv. Jag älskar vampyrer och jag älskar Julia Stiles, så bättre tv-kväll får man väl leta efter..  Jag fick till en så söt skrattbild på lille plutten att jag bara måste visa! Här är han, sötnosen:


Nu ska jag ut på golfrunda. Inte spela men promenera. Ciao!

  • bloglovin

  • Kommentarer

    Lämna en hälsning:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0