Vad var det för en dag, var det en vanlig dag...?

2011-05-20 | 00:22:53


Oj vilken trevlig födelsedag jag har haft! Sofia hade bakat jättegoda citronmuffins med vit choklad-topping och hjärtformat strössel. Så fint! Sedan bjöd Johan på födelsedagsmiddag och film. Han hade lagat spaghetti med köttfärssås och till efterrätt fick vi glass med chokladsås. Det enkla är ofta godast skulle jag vilja påstå. Dessutom fick jag ett samtal från agenturen, som undrade om jag hade lust att göra c-book igen, så på söndag ska jag få håret fixat. Jag som har tröttnat totalt på nuvarande frilla tycker självfallet det var en fantastiskt bra födelsedagspresent.

  • bloglovin

  • Kommentarer

    Lämna en hälsning:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0