Flytta lite?

2011-10-06 | 02:21:50


Idag har jag och Sofia och lilla skrutten varit i lägenheten och pysslat. Vi har fraktat köksprylar med barnvagn och cykel och det gick hur bra som helst. Vinglasen överlevde trots att jag tappade lådan på ett övergångsställe mitt framför en bil. Dock strök ett stackars shotglas med på kuppen. RIP. Det finns så mycket jag skulle vilja fixa och köpa och göra, som alltid när man flyttar. Men jag har inte direkt någon flytt-kassa att plocka från så för tillfället blir allt ren improvisation av vad som finns att tillgå. Funkar bra det också. Jag längtar tills jag kan flytta in på riktigt! Kanske i helgen..?

  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: sofia

    imorn kommer jag o jamie o hoppar i din säng. cause we love u. GOODBYE

    2011-10-10 @ 22:49:08
    Postat av: Amanda Henkel

    Hej Sandra!

    Kul att höra att du hittat ett mysigt bo till dig själv :). Om du gillar retro prylar så har jag ett tips vad gäller inredning! Nirvana furniture. Stor lagerlokal fullproppad med fina saker till vettiga priser! De har öppet en helg i månaden och ligger bakom Centralen.

    Ha det fint!:) /Amanda

    2011-10-15 @ 18:15:44

    Lämna en hälsning:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0