Utan snus i sju dagar försmäktar vi på denna ö

2011-10-28 | 12:40:26

Eller ja nästan iaf. Utan internet. I tre veckor. And counting. Därför blir det här inlägget lagom tråkigt och utan bilder. Usch. Förlåt. Men det ska alldeles säkert snart vara löst för min personliga internet-expert har lovat att se över ärendet och återkomma. Vilka underbara vänner jag har, bra på allt!
Jag har flyttat in och lägenheten börjar komma i ordning. Jag har fixat både elavtal och hemförsäkring - så långt allt väl. I helgen ska jag försöka hinna ut till IKEA och köpa på mig lite saker jag är i mer eller mindre desperat behov av. Resten får vänta lite. Dels har jag inga dineros till att snabb-inreda och dels vill jag leta lite efter saker som känns roliga. No hurries. Men jag är i alla fall så nöjd så nöjd med min fina lägenhet att det är helt galet!
Nu är det snart dags att bege sig mot jobb. Den här veckan har jag fått så många extratimmar att jag nästan är uppe i en normal heltids-arbetsvecka. Inte fel när man behöver inredningskassa att plocka från. Nästa månad alltså - då jäklar.

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0