Idioti på hög nivå..

2008-08-29 | 17:51:35



Idiot.

Kommentarer
Postat av: Honken

Hmmmmm, vad gör det dig om han röker utomhus?

Han ska ju ändå dö, så om han känner för att röka så tycker jag att han ska göra det. Han måste väl få njuta på de sätt han vill den lilla tid han har kvar, eller?

2008-09-25 @ 15:54:02
Postat av: Ambivalenta herself

Tja, jag syftade väl mer på att jag tycker det är ganska korkat att röka direkt efter att man säger sig ha botats från cancer.. Fast min åsikt är ju å andra sidan att det är ganska idiotiskt att röka överhuvudtaget och eftersom det är min blogg tar jag mig den stora friheten att tycka det helt öppet och fritt.

2008-09-26 @ 01:27:18
URL: http://ambivalenta.blogg.se/

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0