Snyfterier

2008-07-15 | 18:27:31

Jag kan inte titta på Extreme Home Makeover utan att lipa. Det går inte. Just nu handlar det om en familj med fyra barn, varav de två yngsta tvillingflickorna bägge lider av leukemi. En av tjejerna har blivit frisk, den andra bor på sjukhus och kan inte komma hem, för hon måste befinna sig i en skyddad miljö utan farliga bakterier. Eftersom familjen bor i ett litet trailer-hus och alla tjejerna delar rum är det inte möjligt att skydda henne om hon bor hemma hos sin familj. Kan det bli snyftigare? Gud, nu gråter jag igen...

Kolla in avsnittet här och gråt lite du med.

Kommentarer
Postat av: Jannie

Haha, ALDRIG utan att gråta till Extreme Home makeover!

2008-07-16 @ 18:57:48
Postat av: Cicci

Hmm..jag antar att du inte är ensam.

Har sagt till, min, Marcus att jag alltid gråter när jag ser det och det stämmer nog.

Ibland får man för sig att det är lite översemtimeltalt men ändå sitter man där hux flux och gråter, ialla fall. Alltid.

Det slår då aldrig fel!

2008-07-21 @ 00:21:10
URL: http://tiggersword.blogspot.com

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0