Betting, chips och vin

2008-06-25 | 21:47:30

Här sitter vi och bettar på matchen med chips och dippa. Jajamensann, här ska vinnas storkovan. Jag har redan planerat vad jag ska köpa för alla pengarna, oj vad rika vi ska bli. Vi dricker vin också. Det måste vara vuxenpoäng på det. Kolla fotboll och dricka vin ensamma hemma i soffan utan minsta plan på att varken bli fulla eller gå ut. Han ska till och med jobba imorgon. My oh my. Minst 20 poäng.

Jag och fisen är så duktiga så. I morse gick vi en och en halv timme runt parken innan vi ens fick äta frukost. Hon varnade mig dock i förväg; "börjar jag frusta och sura är det ditt fel, jag behöver min frulle!" Jaja, vill man bli fin och allt det där..

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0