Internettorkan är över!

2008-06-11 | 21:39:51

ÄNTLIGEN har jag skaffat internet till lägenheten. Surföknen är ett minne blott och här kan jag sitta i min lilla soffa och blogga hur många gånger om dagen jag vill! Tills fingrarna trillar av och ögonen svider om det ska vara nödvändigt. Fast det är ju dumt att överdriva.

Det har hänt massor sedan sist minsann. Jag har fått jobb och tagit ett stort beslut. Jag ska nämligen stanna i Malmö och inte flänga runt en massa i höst. Jobba och plugga ska jag göra. Litteraturhistoria ska jag äntligen ha tid att läsa och så lite socialantropologi på det. Modellandet ska jag försöka hinna med lite vid sidan om när det dyker upp något. Men inte vara borta månader i streck på ett tag iaf. Och så har älsklingen flyttat in här hos mig. På prov över sommaren nu när han jobbar här i Malmö, så får vi se hur det känns i höst. Men just nu känns det hur bra som helst.
 
Oh, nu har Marcus gjort smoothies som luktar mums. Gottgottgott!


Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0