Solen är här!

2008-06-18 | 14:29:47

Äntligen är solen tillbaka! Hurtbullar som vi är, var det första vi gjorde i morse att ta en promenad i Pildammsparken, men nu är jag ensam igen. Strax ska jag cykla hem till Betty. Hon har lovat mig lunch så jag hoppas hon bjuder på något gott. Det blir nog picnic i parken, iaf om jag får bestämma. Jag är mest orolig för att cykeln ska trilla i bitar, men det är väl dags att övervinna sin rädsla och se vad som händer. Man dör väl inte av lite skrapade knän..

Ikväll är det fotboll, men jag är mer intresserad av hur det blir med FRA-lagen. Självklart är det kul om Sverige vinner, fast jag tycker nog det är viktigare att vi inte får igenom ett lagförslag som tummar på vår rättighet till personlig integritet.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Håller absolut med dig om FRA-lagen! Totalt värdelöst att de ens överväger att genomföra den. Jag funderar starkt på att lämna Sverige om staten ska få lov att läsa igenom mina privata brev och lyssna på mina telefonsamtal. Jag blir förbannad på människor som säger "Ja, men jag har ju inget att dölja..." Totalt oansvarigt. Lär sig aldrig människan av sin historia?

2008-06-18 @ 23:27:52
URL: http://cactussa.blogg.se/
Postat av: johan.

äh! har du inte rent mjöl i påsen, eller vad är du rädd för?

2008-06-19 @ 13:02:55

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0