Modellkontrakt åt lillasyster

2008-06-25 | 14:51:54

Nu har lillasyster Jenny från Gossip Girl blivit yngst någonsin att få ett kontrakt med IMG Models och varför inte, hon är ju söt som socker! Inte illa för en 14-åring. När jag tänker på vad jag själv gjorde som 14-åring och hur mycket jag hunnit med sedan dess blir jag nästan rädd. Jag tror inte jag hade klarat av kändisvärlden så ung, det är inte konstigt att många barnstjärnor råkar illa ut. Hoppas någon tar väl hand om lilla Jenny, eller ja Taylor Momsen som hon heter på riktigt. Det är inte alltid lätt att göra rätt val själv när man är så ung.

Kommentarer
Postat av: Sara

kul för henne :)

2008-06-25 @ 18:24:27
URL: http://littlenova.blogg.se/

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0