Äh, jag pallar inte.

2008-11-04 | 00:29:08

Min dator är av den knarrande typen. Sådär så att den i princip inte går att använda utan att det knastrar och prasslar. Dessutom låter knapparna mer än man skulle föredra. Några är lösa efter ett misslyckat försök att rengöra under dem, så man får se upp så att man inte missar några bokstäver här och där. Vad jag ville komma fram till är att Marcus hatar mig just nu. Han försöker sova. Uppenbarligen en omöjlig uppgift för tillfället. Jag tänkte egentligen gjort det här inlägget mycket kortare för att bespara honom mer lidande. Det var innan han förolämpade mig. Surpuppa. Äh. Nu tänker jag också sova.

Kommentarer
Postat av: Andy

Jag f♫rstår honom.. ibland biter inget annat på dig ;)

2008-11-04 @ 11:41:50

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0