Diskar

2008-11-28 | 16:07:44

Dagen började inte bra. Vaknade samma tid som jag normalt går ut till bussen. Slängde på mig kläder, ner med sminket i väskan och högg en banan och sprang. Hann med bussen. Väl på var pengarna på busskortet slut. På bägge korten. Jahapp. Inga cash. Spännande. Hoppade av på nästa hållplats och hann gå ett par meter så stannade busschauffören och sa att jag kunde åka med ändå. Snällt.

Kom hem från jobbet för 40 minuter sedan och tänkte att jag skulle vara riktigt duktig och börja plugga på en gång så fort jag fixat lite soppa till lunch/frukost. Möttes av ett överfullt vardagsrumsbord. När jag bar ut allt i köket fann jag ett berg av disk som dessutom börjat lukta skumt. Hm. Min tankekedja: inga rena grytor eller plats i köket = ingen lunch = inget plugg = dålig Sandra. Så. Jag diskar.


Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0