Rån

2008-11-08 | 00:16:53

I lördags kväll precis efter stängning blev butiken rånad. Jag var inte där själv eftersom det var det andra skiftet som stängde, men det påverkade naturligtvis alla oss som jobbar där. Jag tänker inte kommentera det vidare eller berätta några som helst snaskiga detaljer, det brukar tidningarna vara bättre på. Men jag tycker det är hemskt otäckt och är så glad att alla iaf mår relativt bra efter den här händelsen. Det är rent ut sagt för jävligt att någon kan sabba så mycket för så många, jag tror inte ens de tänker på hur det påverkar personerna som utsätts. För dem är det en snabb "fix", men för personalen kan det bli jobbigt hur länge som helst. Alla runt omkring som påverkas och som jobbat så hårt för att butiken ska gå bra.  Det får mig mest att vilja gråta. Som tur är har alla fått jättebra stöd under veckan som gått och jag hoppas att allt snart blir precis som vanligt igen.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Nämen, jag visste inte att du jobbade på KappAhl? Det gör ju jag också.

2008-11-09 @ 12:41:30
URL: http://fallaway.blogg.se/

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0