Call Ghostbusters!

2008-09-12 | 15:26:29


Marcus har varit så snäll och smittat mig med en dunderförkylning. Så mycket snörvlar jag att jag inte orkar med att lyssna på mig själv om jag ska sitta på föreläsning 80 minuter, så därför hoppar jag över den och läser hemma istället. Det värsta som finns är när man sitter i ett rum där alla är tysta och koncentrerade för att höra vad en föreläsare säger och så sitter man själv där och snörvlar, harklar sig och hostar. Det får mig bara att känna mig som Slimer, spöket i Ghostbusters. Usch. När jag var liten hade jag en kompis som hade en Slimer-figur som kunde snora. Man tryckte på en knapp och så kom det grönt slem som fastnade i kläderna i stora bobbor. Blä. Så känner jag mig. Så det blir helt enkelt ingen föreläsning utan jag passade på att skriva in mig på en nation istället. Och så har jag skaffat bibliotekskort. Lite duktig har jag iaf varit. Nu ska här städas för ikväll kommer det folk. Inflyttningsfest. See ya´ll then.


Bilden finns här.

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0