"Hej! Man kan inte få en påse över huvudet?"

2008-09-30 | 21:03:31

"Hej! Man kan inte få en påse över huvudet?"

När jag tittar upp står där en liten dam med fluffigt hår. Fluff som hon uppenbarligen vill behålla.

"Vi har paraplyer också om du skulle vilja ha ett sånt istället?"
 "Nej nej, jag har typ 7 stycken hemma, men jag glömmer dem alltid."
Jaha. 

Hon får en påse (såklart!), rullar upp kanterna lite och sätter den på huvudet, sedan beger hon sig ut i ösregnet igen.

Inatt blir det nog till att sitta uppe hela natten och plugga om jag ska hinna läsa allt. Typiskt mig. Har precis ätit lite snabbmackaroner till middag och på vägen hem köpte jag två skivor som jag tänkte kunde vara mysiga att plugga till. Lite Lisa Ekdahl och lite Elvis. Det blir för tyst utan musik och för flamsigt med tv.

Kommentarer
Postat av: Parisa

Du anar inte hur glad jag blir över att få höra det. Lycka till med plugget!

2008-10-01 @ 16:38:48
URL: http://pimpassparadise1.blogg.se/

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0