Hata Måns Selmerlöv!

2009-12-30 | 00:14:32

Manlig kund i butiken tidigare idag: "Hej, alltså, det är inte så att jag inte fattar att du faktiskt jobbar på barnavdelningen, men det är inte så att du vet om ni har några flugor?"

Moi: "Nja, jag vet att vi har haft, men jag tror att de är slut faktiskt. Jag ska titta efter...
Nej de verkar vara slut, tyvärr."

Man: "Ja, det är ju klart. Klart att inga butiker kunde förutse att de helt plötsligt skulle bli MODE!" *fnyser*
"Jävla Måns Selmerlöv!"




Eller Semmelröv som jag mycket hellre kallar honom. Tack för den Filippa Bark!

Ja, det är inte lätt när man försöker köra sin egen stil och så helt plötsligt tycker någon punk-as-idolstjärna att det skulle vara coolt att sporta just DIN grej på något tidningsomslag. Jobbigt läge.



PS: Jag personligen har inte alls något emot Semmelrumpan. Han verkar vara en mycket sympatisk ung man. DS.


Kommentarer
Postat av: Tomas

Du får tycka illa om Måns. Jag sluta precis titta på Melodifestivalen då Måns är programledare...fy fan!

2010-02-06 @ 20:55:55
Postat av: Pinkozzy

Ja du, jag är visserligen till åren kommen, men vet trots det att Måns är den artist som vi kommer få leva med i många år till, tack och lov

2011-10-15 @ 06:52:49
URL: http://pinkozzy.bloggagratis.se

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0