Dagens utflykt: Fårö

2009-07-01 | 19:53:35

Nu är vi tillbaka på vandrarhemmet efter en liten utflykt till Fårö. Vi skulle spana på raukar var det tänkt och jag hade hört att där var det bäst. Där finns nämligen en lång kustremsa på 3,5 kilometer fulla med raukar. Jag skäms faktiskt för att säga att jag blev lite besviken. Här har man hört massor om hur häftigt det är med raukar och så visar det sig att det mest är en massa stenar längs stranden. Visst, spännande och vackert på sitt sätt, men jag hade nog väntat mig lite mer.. Bortskämda turister, haha.

Oj klockan är redan åtta. Kanske dags att sätta fyr på grillen...?

Kommentarer
Postat av: Andy

Fan va nice place, hoppas ni har nice väder också! Funderar starkt på att nyttja min resterande semester inom snar framtid, vi har 30 grader och jag jobbar. Aja hoppas du har de fett och halsa Johan hehe!



2009-07-02 @ 12:42:58
Postat av: Anette

Jo, men ska jag sätta lösenord på riktigt så säger jag till i god tid innan så får jag ge ut det till dom jag vet vilka ni är :)

2009-07-06 @ 00:21:55
URL: http://nettangrillspettan.blogg.se/

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0