På väg till Gotland!

2009-06-29 | 18:49:20

Nu sitter vi i bilen på väg till Oskarshamn och båten som ska ta oss till Gotland. Woho! (Trådlöst internet is the shit!) Vi har precis börjat köra igen efter en liten paus på McDonald´s och jag och Sofia smet in på Netto för att köpa chips och cola till kvällen. Och glass. Gottgott!

För övrigt skulle jag vilja tillägga att jag faktiskt packade på typ en kvart. Denna information är nog endast av intresse för de personer som känner mig väl, men det är just därför jag vill poängtera detta fakta. Jag skulle också kunna skriva "jag kan faktiskt  vara snabb när det gäller"  för det är ungefär det jag menar.  Bara så ni vet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror det när jag ser det

2009-07-03 @ 23:25:03

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0