Innan tolv..

2009-03-11 | 23:59:45

Imorse var jag ute och sprang. Ja, det är sant, jag ljuger inte. Jag säger bara: se upp Malmö! Ser ni någon som springer runt i slottsparken med en stor, stickad, orange mössa på huvudet är det mycket möjligt att det är jag.

Imorgon har jag lagertjänst och det ska bli ganska trevligt att bara gömma sig där hela förmiddagen. Ibland behöver man verkligen ett break, alla kunder är inte alltid lika underbart trevliga. Eller lätta att ha att göra med för den delen. Sedan ska vi förhoppningsvis klättra lite med Hugo. Jag har aldrig klättrat så det är på tiden att jag provar.


Kommentarer
Postat av: johan.

Vad är med er i Malmö? Vad ska ni upp och klättra på väggarna för? Fredde är också inne på det och jag vill att han ska börja spela tennis. Aja, hoppas du har lite bilder att visa från ditt äventyr!

2009-03-12 @ 12:02:46
URL: http://johan.wallenheim.se

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0