Hurtigt värre..

2009-03-13 | 12:31:29

Klockan nio hoppade jag ur sängen och tyckte att det var en perfekt morgon för fortsatt städande. Så innan klockan halv elva hade jag hunnit vattna blommorna, dammtorka vardagsrummet, städa och dammsuga garderoben i hallen och sortera in ännu mer prylar, stapla lådor, packa upp påsar och sedan dammsuga hela lägenheten och soffan. Sedan stack jag ut och sprang en halvtimme. Nu har jag käkat frukost och väntar på Marcus som är på gymmet. Jag lyckades få igång honom också i morse så han har varit nästan lika hurtig som jag. Jag fattar inte var all energi helt plötsligt kommer från, men jag klagar definitivt inte.

Den här helgen ska vi passa Zidane, Marcus mammas familjs lilla vovve, medan de är i Branäs och hälsar på Marcus syster Maria som säsongar som skidlärare där. Han var så rädd att han skakade när Marcus först bar upp honom i trappen, men så fort han fått gå en liten runda i lägenheten och vi hälsat ordentligt på varandra lugnade han ner sig och nu ligger han här i soffan bredvid mig och sover i en liten boll. Mysigt.


Kommentarer
Postat av: Lina

Aww~ Saknar att ha hund! Så söt han är :D

2009-03-13 @ 16:27:20
URL: http://www.aiko-takara.blogspot.com

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0