På tal om soffa..

2009-05-13 | 20:23:02



..så gjorde jag en lagom galen reklamfilm en gång i tiden, som handlade om en soffa som rejsade (det är mycket möjligt att det inte stavas så, men jag tror ni förstår ändå?) mot en bil. Närmare bestämt en Nissan Cube, som jag aldrig sett någon annanstans i världen än i just Japan. Där den finns överallt. Vart du än tittar. Det är jag som sitter i baksätet och skrattar dumt. Förmodligen ett av de roligaste jobben jag gjort. Och godaste, de hade nämligen cateringservice med plockmat som fanns på plats hela tiden. Tre dagar i sträck. Efteråt frågade agenturen om jag möjligtvis gått upp lite i vikt..? No shit Sherlock..

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahahaha XD Jag dör av skratt ^^ Så roligt! SE! Det är mycket roligare i Japan allting - jag vill också dit!

Btw: Jag var inne på ditt jobb idag - var lite sugen på den där vita klänningen med fjärilar. Men varken Sandra eller klänning bidde det!

2009-05-13 @ 21:13:35
URL: http://cactussa.blogg.se/

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0