Lördagsunderhållning

2009-05-10 | 00:22:28

Inatt cyklade Marcus tandem från Göteborg och jag sov ensam i vår säng för första gången på evigheter. Jättejättekonstigt att inte ha honom där. Ingen som ligger nära och andas och är varm. Men det gick ganska bra ändå. Kanske mest för att jag inte sov speciellt många timmar i vilket fall som helst. Jag var nämligen ute och dansade hela natten. Har man lovat Alex att han ska få bugga, då jäklar blir det bugg också. 

Idag har jag med andra ord mått som jag förtjänar på jobbet. Sedan stressade jag hem för att hinna till Marcus lillebror Emil´s konfirmation. Trevligt sällskap, god mat och en lurig, smånervös men glad konfirmand. Mysigt. Nu ligger vi bara på soffan och slöar och kollar filmer på tv. Precis lagom lördagsunderhållning.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, vilken fiiin header du har fått!!!

2009-05-10 @ 11:35:28
URL: http://cactussa.blogg.se/

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0