För jag ska minsann bli gudmor!

2010-04-03 | 19:29:11

Jag har ju glömt berätta! För några veckor sedan fick jag ju en alldeles nybakad liten nästkusinbebis (pyssling, brylling, tremänning??) och busfröna Vendela och Vilmer fick en lillasyster. Och nu har jag minsann blivit tillfrågad om att vara gudmor till denna lilla tös! Vilken ära! Hur det ska gå har jag ingen aning om, för sådär värst gudfruktig är jag väl inte, men jag kan säkert komma med ett eller annat gott råd på vägen. Till exempel vet jag vad man ska göra om man går vilse i skogen och så är jag en jäkel på att baka semlor (har i och för sig bara gjort det en gång, men då blev det väldans gott faktiskt).

Så nu är jag jätteglad när helst jag än tänker på det. Tex går jag och ler lite i smyg för mig själv då och då på jobb. Och så är jag nervös. Jättenervös faktiskt. För där ska jag stå framför prästen och hela kyrkan och alla ska såklart titta på mig när jag håller i bebben. Brrr. Läskigt! Jag hoppas på att så länge jag lyckas hålla styr på skakiga knän och tänker på att andas ordentligt ska det gå bra. Spännande!

Kommentarer
Postat av: CC

Grattis grattis! :)

Låter jättemysigt ju. Och jag är säker på att det kommer gå jättebra, alltihop.



Påskkramar

2010-04-04 @ 23:30:43
URL: http://tiggersword.blogspot.com

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0