Dansa hela natten, trött hela da´n

2010-01-27 | 23:30:30

Jag är väldigt trött. Det kan bero på vädret. Snöstorm är roligare än regn, men ganska jobbigt när man ska cykla till och från jobb. Det kan också bero på att vi har nada att göra just på jobb och därför mest går runt och har tråkigt hela dagarna. Seeegt. Men ska jag vara helt ärlig beror det nog helt och hållet på att jag och Sofia var ute och dansade till klockan fyra inatt. SuperFrida fyllde nämligen år och vi började kvällen helt lugnt på Mellow Yellow med ett glas vin. Ett glas blir dock snabbt fyra och då går det som det går. Mycket trevligt. Trevligast på länge till och med tror jag.

Ikväll har vi trotsat snöyran och samlat (nästan) hela personalstyrkan plus praktikanter på "Två Krögare" där vi ätit gott och druckit lite rötjut. Behöver jag säga att varken jag eller Sofia beställde in påfyllning? Istället sa vi hejdå ganska tidigt och jag tog en promenad i snön hem. På vägen handlade jag nya tändstickor så nu har jag tänt massor av ljus i vardagsrummet och sitter i soffan under en filt och myser med Kurt. Hamstern alltså.


Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0